Na tejto stránke sa používajú COOKIES. Viac informácií nájdete na: Cookies

load
slide

    ACER záruka 3 roky Carry-In pre počítače Aspire

    kód produktu: SV.WPCAF.B11


    • print

    • Rozšírenie záruky na 3 roky pre počítače, oprava v servisnom stredisku
    • PRODUKT NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ !!! Objednaním záruky VYSLOVUJETE SÚHLAS so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, čím strácate právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z. z.

    Rozšírenie záruky na 3 roky pre počítače, oprava v servisnom stredisku, PRODUKT NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ !!! Objednaním záruky VYSLOVUJETE SÚHLAS so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, čím strácate právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z. z.

    30,60 €bez DPH 25,50 €Dostupnosť: Skladom

    Parametre

    Typ záruky: Carry-In (v servisnom stredisku), Záruka určená pre: počítače, Rozšírenie záruky na: 3 roky, PRODUKT NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ: PRODUKT NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ !!! Objednaním záruky VYSLOVUJETE SÚHLAS so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, čím strácate právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z. z,

    Parametre
    Typ zárukyCarry-In (v servisnom stredisku)
    Záruka určená prepočítače
    Rozšírenie záruky na3 roky
    PRODUKT NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤPRODUKT NIE JE MOŽNÉ VRÁTIŤ !!! Objednaním záruky VYSLOVUJETE SÚHLAS so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, čím strácate právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle §7 zákona č. 102/2014 Z. z

    Všeobecné informácie


    Predĺženie záruky na tri roky sa zabezpečením opráv v našich servisných strediskách. 

     

    Rozsah služby


    Služba AcerAdvantage platí v celom Európskom spoločenstve a ďalej vo Švajčiarsku a Nórsku. Táto rozšírená záruka však nemôže byť uplatnená vo východoeurópskych krajinách, pre ktoré boli pripravené samostatné / špecificky zamerané rozšírené podmienky predĺženej záruky, ktorá je v súčasnosti ponúkaná.

     

    Výhody


    Predĺžené záruky všetkých typov ponúkajú nasledujúce výhody: 

    • Služba technickej podpory zákazníkov Help Desk zadarmo po celú dobu predĺženej záruky. 
    • Prioritná oprava. 
    • Právo využívať špeciálnych ponúk a zúčastniť sa propagačných akcií organizovaných autorizovanými dealermi. 

    Osobitné podmienky podľa zvoleného typu predĺženej záruky: 

    • Opravy v našom servisnom stredisku budú vykonané do piatich pracovných dní od prijatia výrobku. Poplatky za prepravu hradí spoločnosť Acer a ďalej máte ako zákazník AcerAdvantage rezervovanú kapacitu našich laboratórií. 
    • Všetky opravy na mieste sa vykonávajú od pondelka do piatku od 9.00 do 18.00. So žiadosťou o servisný zásah sa musíte obrátiť na centrum obsluhy volania vo vašej krajine do 14.00. V niektorých krajinách môže byť obdobie pre príjem žiadosti predĺžiť. Informácie nájdete na našich webových stránkach. 

       

    Podmienky kúpy


    Záruku AcerAdvantage je nutné zakúpiť a aktivovať v priebehu 360 dní od dátumu kúpy osobného počítača. Dátum kúpy musia byť doložené faktúrou alebo predajným dokladom, ktorého kópiu je potrebné zaslať spoločnosti Acer. 

     

    Podmienky aktivácie


    Každá príručka AcerAdvantage obsahuje tajný kód pre on-line registráciu zákazníka na adrese 
    www.aceradvantage.com
    Zákazníci bez prístupu k internetu sa môžu telefonicky zaregistrovať priamo v stredisku obsluhy volania. 

     

    Diely, na ktoré sa vzťahuje záruka


    AcerAdvantage sa vzťahuje na všetky poruchy dielov osobných počítačov, ktoré bránia ich riadnemu používania. 

     

    Diely, na ktoré sa nevzťahuje záruka


    Záruka sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené nedbalosťou alebo nepozornosťou, nesprávnou údržbou, údržbou vykonávanú nepoverenými osobami, prepravou v nevhodnom obale, resp. akoukoľvek inou príčinou, ktorú nespôsobila výrobná vada, a ďalej na drobné poškodenia, ako napríklad škrabance, ryhy, atď, ktoré vznikli pri bežnom používaní. Záruka sa tiež nevzťahuje na závady spôsobené vírusmi alebo systémovými konflikty, ktoré sú spôsobené inštaláciou ovládačov alebo periférnych zariadení, stratou dát a pod.