AKO NAKUPOVAŤ

Nakúpiť je jednoduché

Nakúpiť na obchodnom portáli ACER-SHOP môže každý návštevník, súkromná osoba aj podnikateľ. Spôsob nakupovania je veľmi rýchly a jednoduchý. Pre registrovaných zákazníkov je dostupný prehľad objednávok, platieb a zásielok.

Tovar si vyberiete z katalógu. Môžete použiť prístup cez "PRODUKTY" v hlavnom menu, alebo prístup priamo ku kategóriám katalógu pomocou rozbaľovacieho menu v ľavej hornej časti. Vyhľadávanie tovaru je veľmi rýchle a jednoduché, podľa názvu tovaru alebo produktového čísla (zadajte v hornej časti "vyhľadávanie"). Informácia o dostupnosti tovaru je aktualizovaná každých 24 hodín.

Vybraný tovar vložíte do košíka pomocou tlačidla "PRIDAŤ DO KOŠÍKA"

Obsah košíka je prístupný vpravo hore, kde je aj informácia o počte kusov tovaru v košíku.

Pokračovať môžete pomocou tlačidla "PRISTÚPIŤ K OBJEDNÁVKE", počas prípravy objednávky vyplníte ďalšie potrebné údaje.

Prehľad objednávok

Prehľad objednávok je prístupný cez menu OBJEDNÁVKY Vášho konta v pravom hornom rohu prihláseného zákazníka, podrobnosti o objednávke sú dostupné cez číslo objednávky. Na tomto mieste možete upraviť aj Vaše osobné údaje, ako sú dodacia adresa, fakturačné údaje a ďalšie.

Prihlásenie

Pre pokračovanie v objednávke sa prihláste. V prípade, že nie ste zaregistrovaný, vytvorte si konto alebo si zvoľte nákup bez registrácie. Registráciou získate množstvo výhod, ako sú špeciálne zákaznícké zľavy, vernostný program, prehľad o objednávkach, aktuálne informácie o novinkách a mnoho ďalších.

Nákup bez registrácie

V našom internetovom obchode môžete nakupovať aj bez registrácie v prípade, že nemáte záujem o výhody poskytované registrovaným používateľom.

Osobné údaje

Vyplňte fakturačné údaje a dodaciu adresu. Pokiaľ ste u nás registrovaný a prihlásite sa, tento krok preskočte. Fakturačné údaje a dodaciu adresu je možné zmeniť pred odoslaním objednávky. Ak túto objednávku budete chcieť fakturovať s inými údajmi alebo zaslať na inú adresu, ako ste uviedli pri registrácii, zmeňte potrebné údaje v uvedenom formulári. Pokračovať môžete pomocou tlačidla "POKRAČOVAŤ V NÁKUPE".

Platba a doručenie

Chcete si objednaný tovar vyzdvihnúť sami alebo ho chcete doručiť do firmy či domov? Vyberte si spôsob doručenia a platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Následne sa na základe zvolenej možnosti priráta k cene objednaného tovaru uvedený poplatok za doručenie a platbu. V prípade, že je zvolená možnosť označená slovom "ZADARMO", cenu za doručenie a platbu sa Vám nebudeme účtovať.

Odoslanie objednávky

Pred odoslaním objednávky skontrolujete fakturačné údaje a dodaciu adresu. V prípade, že chcete vykonať zmenu vo Vašej objednávke, vráťte sa do príslušného kroku pomocou tlačidla "upraviť". V prípade, že sú všetky údaje správne, pokračujte tlačidlom "ZÁVÄZNE OBJEDNAŤ", čím sa Vaša objednávka odošle do systému na spracovanie.

Po tomto kroku bola Vaša objednávka úspešne prijatá na spracovanie.

Potvrdenie o prijatí objednávky na spracovanie Vám bude zaslané na e-mailovú adresu, po spracovaní bude Vaša objednávka "Akceptovaná" alebo "Zrušená". Ak ste zaregistrovaný, nájdete stav Vašej objednávky cez menu OBJEDNÁVKY Vášho konta v pravom hornom rohu, pokiaľ nie ste zaregistrovaný, budete informovaný o stave objednávky telefonicky alebo e-mailom. V prípade potreby Vás môžeme požiadať o potvrdenie objednávky e-mailom. V prípade, že nám vyžiadané overenie objednávky nepotvrdíte, môže byť objednávka stornovaná.

ADRESA OSOBNÉHO ODBERU

Predajné miesto:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01  Martin

Otváracia doba:

Pondelok - Piatok 8:00 - 16:30

Obchodné oddelenie:

043 4224 771

Expedícia a fakturácia:

043 4238 612

Mimozáručný servis:

0905 468 328